Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Backjakten fortsätter...

Av Tomas Bader - 25 juli 2010 20:18

I'm back efter en helg fylld av jobb med tillhörande cykelturer,

hoppas ni haft det bra..


Just dessa cykelturer är en av mina egna tävlingar:

Steg 1: Jag köpte en cykeldator.

Steg 2: Jag tar reda på hur den fungerar, tiden rullar bara när hjulen rullar.

Steg 3: Jag mäter och skriver upp tiden som jag får fram varje dag.

Resultat: Inga njutfulla cykelturer för en tävlingsmänniska!

(Min bästa tid är 48:21 på sträckan 24,07 km, den sämsta är 58:00 på 24,12 km.)


är det filmtime, här kommer nästa "backrulle":


Härligt att FBOS som visat framfötterna här på bader deltar i denna backfilm.


För Er kära läsare som inte varit i Skatås, det ligger ungefär här.


Nu laddar vi för ny vecka med nya utmaningar, jag måste titta närmare på hemsidorna jag tipsat om tidigare!


Elitserien och Premier League är på gång - livet ler mot dig som ler mot livet!

// Tomas

 
 
fbos

fbos

25 juli 2010 23:50

bra där. men är det du eller jag som jobbar med media?
jag tror det blir löpning hem från jobbet en dag denna veckan..

http://jogg.se/?sida=tdbfull&id=61315

 
Tomas

Tomas

26 juli 2010 19:38

Haha, med den filmningen är det inget snack om att det är du! Löpning på torsdag, det är bokat va?

http://bader.bloggplatsen.se

 
fbos

fbos

27 juli 2010 00:11

fick samtal från min kusin idag, ville träffas, blir nog vila på torsdag för mig. körde hyfsat intervallpass idag. kort pass imorgon o vila/massage på torsdag. långpass lördag.

http://jogg.se/?sida=tdbfull&id=61315

 
Ingen bild

Jenny

27 juli 2010 08:45

Ah, så detta är FILLMEN. Ser fruktansvärt jobbigt ut. Men det var en kort backe ni hittat! Hehe.

 
Tomas

Tomas

27 juli 2010 18:15

Jag vet Jenny, den var i kortaste laget..

http://bader.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomas Bader - 6 februari 2012 19:58

Ni vet säkert redan vem jag tänker på, just det - "Brinken" från Delsbo...   Jörgen Brink kommer väl alltid att få dras med minnet från Val di Fiemme-VM 2003 och stafetten där han "bara" skulle köra den sista sträckan och ge Sverige sitt första...

Av Tomas Bader - 23 januari 2012 19:53

...är en förlorad timme till Mora.   Ett klassiskt Vasaloppsordspråk, visst är det fantastiska rader... (Tack G för tipset)Det är en dryg månad till Vasaloppet och det är nu dags att börja tänka på dessa små ord och tips som dyker upp.   ...

Av Tomas Bader - 12 januari 2012 23:20

Som en gammal klassiker, den bästa träningen är den som blir av...   Än så länge håller jag mitt nyårslöfte, 1 inlägg i veckan, även om det känns lite klent att fortsätta på det här sättet året ut.Mycket jobb den senaste tiden, men nu väntar tr...

Av Tomas Bader - 2 januari 2012 00:21

(Barmarks)träningen har löpt på men blogginläggen har varit lika svårhittade som snön...   Även om är fortsatt osäker på den framtida snötillgången, kommer det i alla fall dyka minst 52 inlägg detta år...   Hoppas Ni fått en bra start på de...

Av Tomas Bader - 9 november 2011 22:55

...och förbättrar...   Härlig respons på förra inlägget, tack för att Ni tittade in!   Detta lilla avtryck i cybervärlden kommer handla om variationen i träningen... Den senaste tidens träningslyrik som jag läst har i mångt och mycket han...

Presentation


I lagsporten som kallas "Livet"
är alla lika viktiga, men alla måste också göra sitt bästa!

Tomas.Bader@hotmail.com

Att lägga på minnet...

Skriv en rad eller två...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards